Lurer du på hvordan du best kontakter oss i denne krevende tiden? Vi er her for deg!

Korona-situasjonen er krevende for mange, og vi vil derfor informere deg om at vi er tilgjengelig på telefon, e-post og chat hvis du skulle ha noen spørsmål.

Vi følger helsemyndighetenes råd for å ta vår del av samfunnsansvaret, og vi har iverksatt tiltak for å begrense smitteomfanget innad i bedriften. Vi har også avlyst arrangementer, stoppet utdeling av gratisbilletter og stengt kontoret for fysisk oppmøte. Vi håper på forståelse for dette. 

For å imøtekomme de neste ukene oppfordrer vi våre kunder til i første rekke å bruke våre digitale tjenester: 

  • «Min Side» kan du se forbruk og få informasjon om faktura, samt ordne betalingsutsettelse på siste faktura. Om du ikke har Min Side bruker kan du også opprette det her.
  • Vi har mange henvendelser vedrørende nettleien til Istad nett. Her finner du mer informasjon om nettleien  

Ta kontakt om du får betalingsutfordringer

Vi ser at korona-situasjon kan resultere i at mange kunder vil få utfordringer med å betale for strøm og nettleie i en periode, og vi har forståelse for at dette oppleves svært vanskelig. Vi ønsker å hjelpe kunder med betalingsproblemer til å finne en god løsning, enten det er betalingsutsettelse eller å dele opp regningen.

Logg inn på ‘’Min side’’ eller ta kontakt med vårt kundesenter så snart som mulig om du har betalingsutfordringer, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.